

Målet med livet er at have det behageligt. Men hver gang vi udvikler noget til at gøre livet mere behageligt, så resulterer det i at vi ødelægger verdenen, og får den globale temperatur til at stige. Og ved du hvad der ikke er specielt behageligt? At have det for varmt. Men så er det jo heldigt at…