

Igennem det meste af menneskehedens historie er er der en særlig minoritet som er blevet udsat for diskrimination af majoriteten både bevidst, og ubevidst. Dette er de venstrehåndede. Men hvorfor er nogle mennesker venstrehåndede? Kan de ikke bare lære at bruge den højre hånd? Hvad er der galt med…