

"The Conqueror" er måske en af verdens mest dødelige film. Filmen blev optaget ved siden af et område, hvor den amerikanske hær udførte mange af sine atomprøvesprængninger. Dette medførte, at hele ørkenen omkring filmoptagelserne blev radioaktiv. I sidste ende døde størstedelen af de medvirkende af…