

Vi går til lægen for at få det bedre. Både biologisk, biokemisk og psykisk. Men hvilken er vigtigst? Hvis man spørger Ted Kaptchuk, der går ind for patient-centreret placebobaseret medicin, er det dit psykiske velvære. Du skal føle at du har det godt. Hvis man spørger Mark, så fuck dine følelser.…