

Vi kender det allesammen.. en rum tid er gået, og du savner din tidligere date, kæreste eller situationship. Var han eller hun egentlig så slem, når det kom til stykket? Og vil det måske være en super god idé, at skrive til dem en sen nattetime og genoptage alt det gode, du husker? I dagens afsnit…