

Taber den søde fyr altid din interesse i sidste ende? Bliver den søde pige altid overset? Hvorfor siger vi kvinder, at vi vil have en sød mand, når vi alligevel ender med at sige, at han så mangler kant? Er ‘the Girl next door’ stadig et populært ideal eller vil mænd i virkeligheden have ‘Cool…