

Hvorfor får små ubetydelige ting, bevægelser og karaktertræk lov at betyde så meget i en datingrelation, at man ender med at få “the ick” og afvise vedkommende? Er det muligt at komme sig over? Er begrebet hele årsagen til, at vi er så mange singler? Hvad er vores egne “icks” og hvornår er vi selv…