

Hun datede ham kun i 3,5 måneder. Alligevel nåede hun at åbne sig langsomt op, blev forelsket og tilpassede sig mere og mere. Altså lige indtil hun til sidst slet ikke var sig selv. Da han så forlod hende ud af det blå, troede hun det var ham, hun savnede. Men måske var det hende selv? Og hvorfor…