
Nyt fra Kondrup
Af Emil Kondrup
Emil Kondrup er tilbage. Og han har selv skrevet den her beskrivelse til podcasten, hvilket er lidt underligt. I hvert fald er det meget lidt nordjysk at tale om sig selv i tredje person. Men! Der er podcast. Om alt og intet. Jeg udkommer to gange om ugen og tømmer mit hoved for hvad end der må…







