

Det er blevet tid til endnu en omgang astrologisk brevkasse, og der er smækfyldt med dejlige spørgsmål fra jer lyttere og god stemning i studiet. Vi svarer bl.a. på spørgsmål fra en lytter, der spørger, hvordan man ‘grounder sig selv’, når man ingen jordtegn har i sit horoskop, og fra en lidt…