

Vi starter vinterferien med vores nye månedlige tiltag *Den astrologiske brevkasse*! Her i det nye år har vi nemlig besluttet at udkomme med en astrologisk brevkasse én gang om måneden, så vi har mulighed for at tage os god tid og besvare nogle af alle de dejlige spørgsmål, som I kære lyttere…