
I skrivande stund ser det ut som att USA tänker ingå ett avtal med Islamiska republiken i Iran. De största förlorarna skulle såklart vara det iranska folket som törstar efter frihet. Deras mod och uppoffringar skulle vara förgäves.STÖTTA DEKONSTRUKTIV KRITIK:Swish:…
