

Det är inte förvånande att socialdemokrater har kontakt med Hamas. Det är inte heller förvånande att det inte leder till mer än en så kallad ”time-out” från utrikesutskottet. Och knappast förvånande att SVT gör ett inslag om det hela som syftar till att översläta och ursäkta Partiet med stort…