
I förra avsnittet talade jag om att unga tjejer radikaliseras åt vänster medan killar har varit i stort sett oförändrade i sin politiska ståndpunkt. Men det är en sanning med modifikation. De yngsta årskullarna rör på sig. Högerut. Så vad är det för fel på killarna?STÖTTA DEKONSTRUKTIV…
