

Markus Allard är ordförande för Örebropartiet. Om du tröttnat på våra politikers inkompetens kan jag varmt rekommendera att du tittar på hans youtube-videos från fullmäktige i Örebro. Där läser han lusen av de andra partiföreträdarna på ett befriande uppriktigt sätt. Det är något nästan katartiskt…