
Det spelar ingen roll hur många fina ord eller högtravande uttalanden våra impotenta ledare gör. De är clowner. Och de gör oss till åtlöje. Vi har trots allt representativ demokrati i våra europeiska stater så våra svaga och inkompetenta ledare är en reflektion av oss själva.STÖTTA DEKONSTRUKTIV…
