
En vis man sa en gång att man ska aldrig förneka en människa, dens människans oaser. Samma man sa också att att han har en stark emotionell koppling till chilinöten, så man ska kanske ta det första rådet med en nypa salt. En annan samtida vis person sa ”att sluta ögonen är att inte ta livet på…

