
Filip har i veckan sett en dokumentär om den legendariske gamle tyska tennispelaren Boris Becker och är mind-blown över att den var så bra, trots att den egentligen var usel. "Man måste se den med rätt mind-set", menar han. "Tar man den för vad den är så kommer den bara flyga en över huvudet.”…

