
Anser det så kallade ”Carbonaraparet” från ”Gift vid första ögonkastet”, Ida och Arvid Stark, att inte mycket är sannare än sägningen ”happiness is the best revenge”? Längtar de efter vintern så att de kan förenas i spaningen om hur jobbigt det måste vara för butikspersonal att höra samma jullåtar…



