
Derbytorsk och numerärt underläge i podden. Det har helt klart funnits roligare måndagskvällar, men Tobbe och Bjärs gör trots allt vad de kan för att ge bästa möjliga analys av förlusten på Hisingen. Passivt och osorterat Slarviga Mackan Vad har Axén sett för fotboll? Runt egen axel Kommande…
