
Ännu ett offensivt haveri har utspelat sig på Gamla Ullevis matta och när den segerlösa sviten nu är uppe i tvåsiffrigt antal matcher så har vår trio bland annat följande att säga efter 0-0 hemma mot HBK: Motpols-Carlén Spela som ett O Göra det enkla dåligt P12-avslut Amir-gate Catering från…
