
För första gången någonsin är Blåvitt nollade framåt efter två allsvenska omgångar och i terapiarbetet runt detta sätter sig vår trio vid mikrofonerna per omgående. Detta för att bland annat prata om: Vindrutetorkarna Paniken i ögonen 100 ostskivor En bra swing i sig Intetsägande inhopp Håglösa…
