
Ett cupderby avklarat och nu är det dags för nästa. Inför mötet med GAIS snackar vår Blåvitt-trio upp matchen tillsammans med GAIS-ikonen Björn Andersson och samtalet bjuder bland annat på: Återvinningsterapi Bitterhetspodden Blombudet Kroghotet Off day-mat NFT-värvningen Och mycket mer Podden…
