

Upp på hästen igen efter premiärtorsken och nu blir det istället rätt in i de oändliga småländska skogarna. VI gästas av självaste Rasmus Elm inför söndagens bortamöte med Kalmar FF. Ett samtal och ett avsnitt som bland annat berör: Ett kokt äpple och brunkål Att ta sitt öde i egna händer Slutskijs…