
Efter en lang række episoder, hvor psykisk syge personer har begået vold, og i værste tilfælde drab, kommer den øverste chef i politiet, Thorkild Fogde, nu med et opråb.Han har i flere måneder tænkt meget over, hvad der gik galt, da en psykisk syg mand i sommer dræbte sin læge og psykiater med en…