
Danskernes moral er i forfald. Det mener kultursociolog og lektor emeritus på Roskilde Universitet Klaus Rasborg, som i et debatindlæg i Jyllands-Posten kommer med en opsang til danskernes moral. Han bygger bl.a. sin kritik på, at 21 pct. af danskerne ikke ser noget problem i, at man »tager lidt…