
Om kort tid lander der et stort problem på regeringens bord.De 200 mia. kr., som regeringen har afsat til oprustningen af det danske forsvar, kan vise sig ikke at være nok, for der er en milliardstor regning i vente. Regningen kommer primært fra Nato, der forventes at stramme kravene til det danske…