
Energikoncernen Norlys opfordrer os til at se mere på vores børn end ned i mobilen med den rørende kampagne “De ubesvarede børn”. Det fik forleden Jyllands-Postens journalist Jamilla Sophie Alvi til at bande højlydt i biografen. Hun vil ikke…