
Klimaministeren efter skuffende COP: Jeg er stadig i tvivl, om vi gjorde det rigtige
Published 11/26/2025

Published 11/26/2025
Efter 36 timers forhandlinger i Brasilien skrev klimaminister Lars Aagaard og EU under på en klimaaftale, der er så skuffende, at han er i tvivl om, hvorvidt det var det rigtige at skrive under.Aagaard tog ellers afsted med en klimaaftale fra EU i bagagen, som han selv kaldte »en…