
Slemt, værre, værst: USA bliver for første gang nævnt som trussel for Danmark
Published 12/11/2025
Slemt, værre, værst.Forsvarets Efterretningstjeneste skruer igen op for truslerne mod Danmark. At det er gået fra slemt til værre skyldes bl.a. et land, der for første gang optræder som en del af truslen: USA.Sikkerhedspolitisk analytiker Jette Elbæk har…