
Fra 1. maj må ingen af de 28.000 ansatte i Aarhus Kommune bruge nikotinprodukter i arbejdstiden. Det besluttede et flertal i Aarhus Byråd for nylig.Manden bag forbuddet er Venstremanden Christian Budde, sundhedsrådmand i Aarhus Kommune. Han vil have, at kommunens medarbejdere skal være forbilleder…