
Den forsvarende OL-mester i herresingle i badminton, Viktor Axelsen, er et af Danmarks helt store medaljehåb, når de olympiske lege afholdes i Paris denne sommer. Axelsen har vundet et hav af medaljer, og så har han for længst forladt jantelovens hjemmebane i forsøget på at jagte mere guld til…