
Det är sommar! I säsongens sista kafferep blir detTV-historia, klantiga tjuvar, packade polacker, bestämda finnar och såklartlite bajs. Ha nu en fin sommar och glöm inte att bli prenumeranter påCigarrummet på www.underproduktion.se/cigarrummet.Har du ett skvaller som fler borde få höra? Maila det…

