
Fredag!!! I dag är det premiär för sommaravsnitten "Brända kakor". Håller de? Borde de fått vara med i ordinarie rep? Borde de aldrig fått se dagens ljus? Spänningen är olidlig! Har du ett skvaller som fler borde få höra? Maila det till kafferepetpod@gmail.comMissa inte vår månatliga systerpodd…

