
Tisdag! Kakor! Det blir skräckkollo, skräckmormor och skräckbajs. Och glöm såklart inte köpa podbiljetter på kafferepet.com!!!Har du ett skvaller som fler borde få höra? Maila det till kafferepetpod@gmail.comMissa inte vår månatliga systerpodd Cigarrummet. Bli prenumerant på…

