
Tisdag! Det blir bajstrampolin, det blir partaj, det blir skattkartor. Men håller de? Har du ett skvaller som fler borde få höra? Maila det till kafferepetpod@gmail.comMissa inte vår månatliga systerpodd Cigarrummet. Bli prenumerant på www.underproduktion.se/cigarrummet1:35 - Fribajsaren7:20 -…

