
Tisdag! Albin må vara på flängande fot, men inte ska väl det få stå i vägen för ett gäng kakor? Det blir vikingar, midsommar och Telia. Har du ett skvaller som fler borde få höra? Maila det till kafferepetpod@gmail.comMissa inte vår månatliga systerpodd Cigarrummet. Bli prenumerant på…

