
Tisdag! Det blir lite retig stämning i dag, men vad gör väl det när man har en massa panghistorier? Det blir gamla människor och unga människor och några mittemellan. Har du ett skvaller som fler borde få höra? Maila det till kafferepetpod@gmail.comMissa inte vår månatliga systerpodd Cigarrummet.…

