
Fredag! Repet är tillbaka med buller och bång. Det blir helikoptrar, det blir cirkus, det blir Säpo och det blir riktigt riktigt äckligt. Mycket nöje! Har du ett skvaller som fler borde få höra? Maila det till kafferepetpod@gmail.comMissa inte vår månatliga systerpodd Cigarrummet. Bli prenumerant…

