
Midsommar!!! I dag blir det mörkt. Hur mår Fia egentligen? Det blir polisingripanden, det blir mord, det blir överfallsrån, det blir dödsolyckor, det blir djurmord. Glad midsommar! Har du ett skvaller som fler borde få höra? Maila det till kafferepetpod@gmail.comMissa inte vår månatliga systerpodd…

