
Fredag!!! Det blir holländare i Tyskland, det blir tyskar i Göteborg, det blir allt möjligt i Mexico och det blir rock'n'roll i typ Åre. Vad mer kan man tänkas behöva? Har du ett skvaller som fler borde få höra? Maila det till kafferepetpod@gmail.com Missa inte vår månatliga systerpodd Cigarrummet.…

