
Fredag!!! Här är första akten av lördagens föreställning på Scalateatern i Stockholm. Vill man höra akt två så får man snällt gå in på underproduktion.se/cigarrummet och pynta!Har du ett skvaller som fler borde få höra? Maila det till kafferepetpod@gmail.comMissa inte vår månatliga systerpodd…

