
Midsommar!!! Säsongen är härmed slut och det firas med en hel del midsommarhistorier och en hel del andra historier. Ses igen i augusti. Gör nu mycket konstig skit i sommar så att ni har något att skriva till Kafferepet om. Har du ett skvaller som fler borde få höra? Maila det till…

