
Fredag!!! I dag blir det en snällt men naggande gott avsnitt. Det blir bolaget-nostalgi, dokusåpakändisar, gröna lunds damtoaletter och en hel del svärföräldrar. Har du ett skvaller som fler borde få höra? Maila det till kafferepetpod@gmail.comMissa inte vår månatliga systerpodd Cigarrummet. Bli…

