
God helg! Det är fredag och Kafferepet är tillbaka med en hel skopa feta historier. Det blir punk, det blir mord, det blir jul, det blir gore, det blir en kelsjuk Karlsson på taket. Men framförallt så blir Albin för första gången i poddens historia påtagligt äcklad. Mycket nöje! Har du ett skvaller…

