

Den massive utbyggingen av datasentre skaper stor konflikt på grasrota i MAGA-land. Samtidig satser Trump alt på KI-toget til tek-oligarkene. Er vi på vei utfor stupet på vår tids største økonomiske krise? Og har Trump i så fall noen sjanse til…