

Magnus møter SV-leder Kirsti Bergstø til en julespesial der praten går om den store framgangen til partiet, hvordan folk i Finnmark definerer en «søring», manglende lagbygging på rødgrønn side og ikke minst: det gedigne mannsunderskuddet til SV! Fortsatt god jul. 🎄 I bonus-episodene merket MAGNUM…