
Må du som nybakt mor i Norge være evig takknemlig for verdens beste velferdsordninger? Eller kan du bli sint på et samfunn som usynliggjør verdien av mødres omsorgsarbeid og kanskje latterliggjør henne som opplever barseltida som en stor belastning? …
