

ER det så lurt å streike for at ørsmå bedrifter må forskuttere sykepenger i månedsvis fordi NAV ikke gjør jobben sin? Mímir rekker såvidt å svare, før han må videre og overlate episoden til klassekjemperen fra Sandnes…