

Jo mer den såkalt konservative høyresida går løs på velferdsstat og vitenskap med sin MAGA/McKinsey motorsag, jo mer blir venstresida en forsvarer av det bestående. Er vi de nye konservative? Og er det i så fall et problem? Ukas gjest er historiker Ola…